Dnes si ukážeme, jak provést změnu hesla, nastavit obnovení hesla a aktivovat dvoufaktorové přihlášení, aby váš účet na naší platformě byl co nejbezpečnější.
Heslo si každý může změnit ve své zabezpečené zóně. Po přihlášení a rozkliknutí svého jména, v pravém horním rohu, stačí kliknout na záložku Zabezpečení, kde mimo nastavení dvoufaktorového přihlášení najdete i možnost změnit si heslo. Změna hesla probíhá zadáním původního hesla a 2x nového hesla.
V případě, že se nemůžete přihlásit do své zabezpečené zóny, stačí na přihlašovacím okně ve spod kliknout na Zapomněli jste své heslo?
Po rozkliknutí budete převedeni do okna, kde budete vyzváni k zadání svého e-mailu, skrze který se do zabezpečené zóny přihlašujete. Po zadání e-mailu stačí kliknout na ikonu Pošlete mi instrukce pro změnu hesla a na tento e-mail Vám přijdou veškeré pokyny.
V e-mailu s pokyny kliknete na Změnit heslo, poté budete převedeni na stránku pro nastavení nového hesla. Tento odkaz je platný 24 hodin. Pokud v této lhůtě nestihnete heslo změnit, je potřeba si zaslat nový e-mail.
Nové heslo musí obsahovat minimálně 6 znaků, doporučujeme jich zvolit více. Pro svou bezpečnost ideálně zvolte velká i malá písmena v kombinaci s číslicemi a dalšími znaky. Poté co vyplníte své nové heslo, stačí kliknout na Změnit heslo. Nyní se pod novým heslem můžete přihlásit.
V případě, že se proces změny hesla nepodaří nebo ke svému zaregistrovanému e-mailu již nemáte přístup, kontaktujte centrálu na telefonním čísle 776 448 853.
Dvoufaktorové přihlášení je způsob, jak si lépe chránit přístup do své zabezpečené zóny. Principem dvoufaktorového přihlášení je, že mimo svého e-mailu a hesla vyplňujete také unikátní kód, který je zaslán formou SMS nebo aplikace Google Authenticator. Dvoufaktorové přihlášení je povinné pro všechny poradce, pro klienty je doporučeno.
Dvoufaktorové přihlášení se nastavuje ze zabezpečené zóny. Po rozkliknutí svého jména, v pravém horním rohu, rozkliknete záložku Zabezpečení, kde mimo změny hesla najdete i nastavení dvoufaktorového přihlášení.
Přihlašování SMS kódem má tu výhodu, že nemusíte instalovat žádnou aplikaci. V záložce Zabezpečení zvolíte typ ověření SMS kódem, změnu potvrdíte a od následujícího přihlášení Vám začne chodit SMS kód na telefonní číslo, které máte uvedené ve svém profilu.
Nevýhodou ověření SMS kódem je, že v ojedinělých případech může být SMS brána Vašeho operátora přehlcená nebo může dojít k prodloužení autentizace zprávy a doba přijetí kódu může trvat i několik minut.
Pokud zvolíte typ ověření aplikací, je potřeba zvolenou aplikaci do telefonu nainstalovat. Aplikace Google Authenticator je jednoduše a bezpečně ke stažení na Obchod play, v případě iPhonu na App Store. Odkaz ke stažení je v podobě QR kódu k dispozici níže.
Po nainstalování je možné se do aplikace přihlásit pomocí Google účtu nebo můžete aplikaci využívat i bez přihlášení. Aplikace Vás vyzve, abyste unikátní kód pro spárování s Vaším účtem naskenovali pomocí QR kódu nebo ho opsali. Kód se Vám zobrazí na zmíněné stránce Zabezpečení ihned po tom, co zvolíte typ ověření aplikací. Po zadání unikátního kódu do aplikace Vám aplikace ihned začne generovat kódy.
Změna telefonního čísla se provádí v zabezpečené zóně. Po přihlášení a kliknutí na své jméno, v pravém horním rohu, se pod kontaktními údaji zobrazí tlačítko Změnit kontaktní údaje. Změnu telefonního čísla je potřeba potvrdit SMS kódem, který Vám přijde na původní telefonní číslo.
V případě, že k původnímu telefonnímu číslu nemáte přístup, je nutné podepsat Žádost o změnu telefonního čísla, ke které se dostanete skrze proklik K číslu již nemám přístup.
Žádost může být potvrzena jedním z následujících způsobů:
1. Pomocí bankovní identity díky BankID. Postup najdete zde (je stejný jako v případě ověření plné moci).
2. Odesláním dokumentu, který najdete pod zmíněným tlačítkem K číslu již nemám přístup, z Vaší datové schránky do schránky GOLDEN GATE CZ a.s., jejíž identifikátor je fii2ffd.
3. Opatřením dokumentu ověřeným podpisem (na pobočce Czech Pointu nebo u notáře) a zasláním. podepsané žádosti poštou na adresu centrály.
4. Osobním předložením podepsané žádosti na pobočce Golden Gate v Praze 6 nebo v Praze 1, kde bude ověřena Vaše totožnost dle občanského průkazu.
Obraťte se na naší zákaznickou podporu na emailu info@goldengate.cz nebo telefonu +420 776 448 853.
Nechte si nezávazně poradit, rádi vám pomůžeme. Napište nám a my se vám v nejbližší době ozveme.
Od založení skupiny Golden Gate je pro nás důležité být tu pro vás osobně. Proto jsme vybudovali silnou síť poboček po celé České republice, kde nás můžete navštívit a prodiskutovat či sjednat naše produkty. Některé naše kanceláře fungují zároveň jako prostor pro bezpečné vyzvednutí kovů a jejich budoucí výkup. Přijďte se k nám přesvědčit, že vlastnit drahé kovy, investiční fondy a bitcoin může opravdu každý.
Pro ochranu vašich úspor si zvolte důvěryhodného partnera s historií. Uvedené údaje jsou za celou skupinu Golden Gate.
korun jste
s námi již
investovali
spokojených klientů
chráníme vaše úspory
poboček po celé ČR a SR